Τηλ Επικοινωνίας 210 23 10 365 Ι Δευ - Παρ: 9:00 - 17:00 | Σάββατο: 9:00 - 14:00
Ο καταναλωτής οφείλει να δηλώσει οποιοδήποτε πρόβλημα σχετικά με το προϊόν του παρέλαβε (ελαττωματικό, χτυπημένο κτλ) το πολύ εντός 24 ωρών από την παραλαβή. Ο καταναλωτής σε αυτήν την περίπτωση έχει το δικαίωμα να επιστρέψει το ελαττωματικό προϊόν εντός 14 ημερών από την ημερομηνία που αναγράφει το παραστατικό πώλησης (απόδειξη ή τιμολόγιο) και να ζητήσει την αντικατάστασή του. Εφόσον το προϊόν αποδειχθεί ελαττωματικό, το κόστος της μεταφοράς του ελαττωματικού προϊόντος από τον πελάτη στην apothiki365.gr καθώς και της αποστολής νέου προϊόντος βαρύνει την apothiki365.gr. Σε περίπτωση που το προϊόν δεν αποδειχθεί ελαττωματικό τότε τα κόστη μεταφοράς βαρύνουν τον πελάτη. Σε αυτήν την περίπτωση ο πελάτης μπορεί να επιλέξει προϊόν ή προϊόντα ίσης ή μεγαλύτερης αξίας από το προϊόν που επιστράφηκε.
Σε περίπτωση που η apothiki365.gr έχει αποστείλει λάθος προϊόν ή η εταιρεία ταχυμεταφοράς έχει παραδώσει λάθος προϊόν στον καταναλωτή τότε ο καταναλωτής οφείλει κατόπιν συνεννόησης με την apothiki365.gr να επιστρέψει το λάθος προϊόν εντός 14 ημερών από την ημερομηνία που αναγράφει το παραστατικό πώλησης (απόδειξη ή τιμολόγιο) και η apothiki365.gr να αποστείλει το σωστό προϊόν που έχει καταχωρηθεί στην παραγγελία. Η ευθύνη και τα έξοδα μεταφοράς από και προς τον καταναλωτή βαρύνουν σε κάθε περίπτωση την apothiki365.gr.
Σε περίπτωση που ο καταναλωτής έχει παραλάβει το προϊόν ως δώρο και επιθυμεί την αλλαγή του τότε πρέπει να επικοινωνήσει στο τηλέφωνο 210 2310 365 εντός 14 ημερών από την ημερομηνία αγοράς για να κανονιστούν οι λεπτομέρειες αντικατάστασης. Στην περίπτωση αυτή δεν προβλέπεται επιστροφή χρημάτων και ο καταναλωτής οφείλει να παραγγείλει νέο προϊόν ή προϊόντα ίσης ή μεγαλύτερης αξίας. Δεν επιστρέφονται δώρα που είναι σε προσφορά. Η ευθύνη και τα έξοδα μεταφοράς από και προς τον καταναλωτή βαρύνουν σε κάθε περίπτωση τον καταναλωτή.
Σε περίπτωση που ο καταναλωτής έχει παραλάβει το προϊόν και επιθυμεί την αλλαγή του για τον οποιοδήποτε λόγο τότε πρέπει εντός 14 ημερών από την ημερομηνία αγοράς να επικοινωνήσει στο τηλέφωνο 210 2310 365 για να κανονιστούν οι λεπτομέρειες αντικατάστασης. Στην περίπτωση αυτή δεν προβλέπεται επιστροφή χρημάτων και ο καταναλωτής οφείλει να παραγγείλει νέο προϊόν ή προϊόντα ίσης ή μεγαλύτερης αξίας. Δεν επιστρέφονται προϊόντα που είναι σε προσφορά, προϊόντα με σήμανση "Κατόπιν Παραγγελίας" που δεν είναι διαθέσιμα και παραγγέλνονται για τη συγκεκριμένη παραγγελία καθώς και συναρμολογούμενα προϊόντα μετά τη συναρμολόγησή τους. Η ευθύνη και τα έξοδα μεταφοράς από και προς τον καταναλωτή βαρύνουν σε κάθε περίπτωση τον καταναλωτή.
Σημαντικές Σημειώσεις για να γίνει αποδεκτή μια επιστροφή: